Endring av bloggen: Nye kategorier

Jeg har i dag (24. juli 2012) omorganisert bloggen min. Det var nødvendig, for jeg hadde skrevet så mange innlegg som ikke passet i de kategoriene jeg opprinnelig hadde definert. Nå har jeg opprettet følgende kategorier (blå, store bokstaver), hvorav noen har et sett underkategorier (sort tekst):

1 HODE
1.1 Tro og tanke
1.2 Tid og evighet
1.3 Skjebne og frihet
2 HJERTE
2.1 Kristendom
2.2 Bibelen
2.3 Katolske kirke
2.4 Andre kirkesamfunn
2.5 Dominikanske familie
2.6 Liturgi
2.7 Tidebønner
2.8 Andre religioner
3 MATERIELT
3.1 Mat og drikke
7 AKTUELT
8 BLOGGER OG BLOGGING
9 DIVERSE

Under den overordnede kategorien 1 HODE vil jeg gruppere innlegg om «fornuftige» emner, bl.a. teologi, filosofi og vitenskap. På tilsvarende måte vil du finne «ufornuftige» emner, som f.eks. kristen tro og praksis, kjærlighet og vennskap, litteratur, musikk og annen kunst, under 2 HJERTE. Mer konkrete emner vil jeg legge under 3 MATERIELT, som foreløpig bare har én underkategori om mat og drikke. Kategorien 7 AKTUELT vil inneholde innlegg om dagsaktuelle emner.

Jeg presiserer at dette bare er et foreløpig sett av kategorier, som dekker behovet for å rubrisere de innleggene som allerede finnes i bloggen. Når behovet melder seg, vil jeg senere opprette nye kategorier og kanskje endre kategoriseringen av tidligere innlegg.

Explore posts in the same categories: 8 BLOGGER OG BLOGGING

Stikkord: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Legg igjen en kommentar

